De eerste stap is gezet!


Yes! Je hebt mijn e-book: 5 gouden tips voor een regelmatige cyclus aangevraagd! Je ontvangt binnen enkele ogenblikken het e-book in je inbox en check ook even je ongewenste e-mail

Heel veel leesplezier!


SPECIAAL AANBOD

 

Wil jij gelijk doorpakken en aan de slag met gezonde, simpele en heerlijke hormoonproof recepten?
Download dan nu met eenmalige korting mijn Grip op je cyclus receptenboek! 

Voeding kan een enorm positieve invloed hebben op je hormoonbalans en cyclus. Anderzijds kan voeding ook je hormonen verstoren. Zo zijn darmproblemen als een opgeblazen buik, krampen en wisselende ontlasting een extra trigger.

Maar waar doe je goed aan?

En is gezond eten niet heel veel werk?  
Veel vrouwen zien door de bomen het bos niet meer en dat snap ik heel goed!

Gezond en hormoonproof eten hoeft niet ingewikkeld te zijn. Het kan zelfs simpel en heerlijk zijn!
Ik ben geen voorstander van diëten of calorieën tellen, maar gewoon gezond eten!

Echter heb je al het één en ander geprobeerd en toch blijft je last houden van..

Wil jij hier mee afrekenen en de kans vergroten op een regelmatige cyclus?

Dan is het Grip op je cyclus receptenboek echt iets voor jou!

Voor wie is het receptenboek?

👉🏼 Je wilt je lichaam vertrouwen en weten wanneer en waarom je last hebt van je een opgeblazen buik

👉🏼Je wilt je cyclus zo goed mogelijk ondersteunen

👉🏼Je bent nieuwsgierig naar wat een gezond eetpatroon is voor jouw cyclus

👉🏼Je weet niet waar te beginnen en wil graag simpele en makkelijke recepten

👉🏼Je wilt eens een dag zonder opgeblazen buik door het leven gaan

👉🏼Je wilt graag nieuwe inspiratie omdat je het lastig vindt om te blijven variëren

Wat vind je in dit receptenboek?

+30 recepten voor ontbijt, lunch en diner én overheerlijke tussendoortjes

Tips voor meer variatie en hoe je ervoor zorgt dat je langer verzadigd blijft en dus minder snaaidrang hebt tussendoor

Kortingscodes zodat gezond eten
nóg leuker wordt

Je kan weer genieten van voeding en ondersteunt hiermee je cyclus!

Je leert slimme combinaties maken
voor een stabiele bloedsuikerspiegel
en gezonde hormoonbalans

Je leert dat er veel meer is dan alleen
 brood in de ochtend en aardappelen of pasta in de avond

Wat is mijn verhaal?

Hormoonbalans met Natas

Mijn cyclus bleef 7 maanden weg
In 2019 kreeg ik de diagnose: PCOS nadat mijn cyclus al lange tijd weg bleef. De vruchtbaarheidsbehandeling in het ziekenhuis gaf geen resultaat en maakte mij wanhopig en onzeker.. Waarom deed mijn lichaam het niet?

Ik heb me gelukkig laten begeleiden op het gebied van voeding, leefstijl en begon met de juiste supplementen. Mijn cyclus kwam terug! Ook kon ik ‘ineens’ elke dag naar de wc, m’n opgeblazen buik door PDS was ‘ineens’ weg, m’n huid werd zuiverder en ik had geen snaaibuien meer.

Mijn cyclus bleef terug komen en ik raakte op natuurlijke wijze zwanger.
Dit moeten veel meer vrouwen weten: het kan anders! Je kunt het vertrouwen terug krijgen in je lichaam.

Gelukkig zijn er nu al stapjes die jij nu al zelf kan zetten en aan de slag gaan met gezonde recepten is daar 1 van! 

Vandaag nog, niet maandag, nee begin vandaag!

Liefs, Natashja

FAQ

Jaaa! Jaa zeker! Ik ben zelf mama van een jong kind en die eet  ook lekker mee bij ons. Heus niet elke dag, maar doordat jij geniet van voeding kijken ze bij je mee en willen ze het vanzelf ook eens proberen.

Vind jij het zelf een probleem? Ben je bereid om nieuwe dingen te proberen? Lust je bijvoorbeeld geen appel, vervang het dan voor een peer. Lust je geen amandelen, eet dan walnoten. Met dit receptenboek blijf je jezelf motiveren en inspireren om lekker te variëren en - als jij je er goed bij voelt -  nieuwe dingen te proberen! Gezond eten hoeft echt niet ingewikkeld te zijn en hoeft al helemaal niet uren lang te duren. Ga je de uitdaging aan?

Zeker! Geen probleem. De overheerlijke recepten in het receptenboek zijn heel gevarieerd. Ook worden er plantaardige alternatieven genoemd en ben je vrij om eventuele vleesvervangers te gebruiken.

Dit receptenboek is voor 95% gluten- en lactosevrij. Is er een gerecht niet per definitie gluten- of lactosevrij dan zijn er altijd aanpassingen te doen. Alles kan vervangen worden door plantaardige, ongezoete zuivelvarianten.

Dit hoeft dus allemaal geen belemmering te zijn en denk vooral in oplossingen 😊

Zeker! Ik leer je gevarieerd te eten met de nadruk op rustige darmen. Juist wanneer je in verwachting bent kunnen je darmen nog eens extra gaan rommelen, daarom is dit e-book zo fijn.

Nee zeker niet! Ik ben geen voorstander van diëten, restricties, calorieën tellen of macro’s bijhouden. Ik leer je gewoon puur, onbewerkt en gezond te eten! Calorieën tellen is dus echt niet nodig!

Dit receptenboek geeft juist aan hoe jij ervoor kunt zorgen dat je voeding voor je kunt laten werken in plaats van tegen je. Eet jij vaak suikers, kant-en-klaar maaltijden en weinig gevarieerd? Dan is de kans groot dat je met dit e-book al meer energie gaat krijgen.  Suikers etc. zijn energieslurpers, en komen in dit e-book niet aan bod.

Scroll naar boven